IM?!?

Uhh, de cand nu am mai primit lepse 😀 Ea vine de la Gramo. Ei sunt curiosi sa afle ce IM folosesc. E simplu…yahoo messenger si atat. De fapt multi messenger mai nou, ca am doua id-uri. 😀 A incercat mommy dearest sa ma convinga sa trec pe Skype ca e mai bun, imaginea mai faina, sunetul mai bun…dupa ce mi-am facut n conturi, pentru ca tot uitam parola, am renuntat la idee. Ce sa zic, sunt fidela de felul meu. Plus ca ma enerveaza la culme partea de completat casute…age, sex, hometown, country, nick, pass o data, pass de doua ori etc. Mai mult nu am ce zice pe tema asta… pana data viitoare…

p.s.: tag-ul asta era ca sa ma impulsionati sa mai scriu ceva? Da, da, stiu ca m-am lenevit! :p

p.p.s: Ah, aproape era sa uit sa dau mai departe… avand in vedere ca jumatate din blogrollul meu s-a lenevit ca mine, sa mearga la Krossfire, pe care il provoc sa scrie un post-fluviu pe tema asta 😛

5 responses

  1. Skype sucks..am scris deja un post fluviu despre PIdjin, pe care-l folosesc..pe langa Yahoo si G-Mail :P..

    Dar o sa-ti preiau si tag-ul frumos si il voi posta in maxim 2 zile, e bine asa ?

    septembrie 24, 2007 la 7:51 pm

  2. E perfect! 😀

    septembrie 24, 2007 la 9:40 pm

  3. Ma simt si eu printre aia care au lenevit.Dar uite ca am revenit si eu acuma.Si eu am facut aceeasi chestie cu Skype-mi-am facut contul si am uitat parola.Pana la urma am renuntat la idee.

    septembrie 25, 2007 la 12:49 pm

  4. Pingback: De ce mess ? « Kro$$fire’s Blog

  5. Pingback: Krossfire’s Blog » De ce mess ?

Lasă un comentariu