Visuri, dorinte, nevoi

Chiar mi-as dori sa existe un pestisor de aur care sa imi indeplineasca (nu tot timpul…macar o data pe an) trei dorinte. [pentru mai multe detalii intrati aici] Bineinteles unele dorinte se schimba de pe o zi pe alta. De exemplu azi mi-am dorit pahare de vin. Si mi-am luat pahare de vin. Aici nu m-a ajutat nimeni. Mi-am mai dorit un pic de atentie din partea cuiva…am primit si picul ala de atentie…asta nu datorita pestisorului. Ci pentru ca sunt eu pur si simplu adorabila (yeah, right! 😀 ). Mi-am mai dorit sa ascult o melodie draga mie…Si am ascultat-o…Sa traiasca piratatul!!! Mi-am dorit beculete de Craciun, mi-am ornat casa cu beculete.
Desigur, astea sunt dorinte superficiale. Oricum pe mine lucrurile marunte ma fac fericita.
Pestisorul ar trebui sa intervina in situatii mai complicate.
Oare poate sa pocneasca din…as zice degete, dar n-are…sa zicem coada si sa MI-l aduca de Craciun? Sa stau cuibarita in bratele lui si sa ascultam colinde, band din paharele noi de vin. Sa imi spuna ca sunt cea mai frumoasa din toate femeile de pe pamant, sa se joace in parul meu, sa imi scrie versuri pe jumatatea de servetel aruncata la intamplare pe pat…De ce? Pentru ca m-am saturat sa ascult singura melodii de dragoste si sa privesc in gol…M-am saturat sa ma plimb singura pe strada dupa apus.
Ar putea oare pestisorul sa imi dea in fiecare seara o seara ca cea de ieri?
Ar putea el sa ma faca sa nu ma mai fastacesc in momentul cand mi se face un compliment? Sa nu mai rosesc, sa nu ma mai pierd in cuvinte, sa vorbesc coerent…
Nu ar putea…pentru ca nu exista. Si atunci ce e de facut? Ar putea ca EL sa vina singur la mine si atunci s-ar implini si cea de a doua dorinta. A treia insa e cam greu de realizat. Si nu stiu daca e neaparat o dorinta. Pentru ca am impresia ca imbujorarea mea (l-)i se pare cumva draguta. Nu stiu cum e, dar stiu ca obrajii mei nu mint niciodata.
Unele dorinte vin si pleaca. Altele raman inradacinate in noi. Si nu vreau sa vorbesc despre cum imi doresc ca buni sa traiasca 1000 de ani, cum imi doresc ca mami sa fie fericita si libera de orice obligatii, sa poata iesi la restaurant oricand, sa vina sa ma viziteze mai des, cum imi doresc ca Lord sa imi tina si mie locul acolo, cum mi-as dori sa fiu si aici si acolo in acelasi timp, cum mi-as dori sa fie liniste la munca, sa nu se mai certe nimeni niciodata si EA sa fie apreciata la adevarata ei valoare, cum vreau ca totul sa mearga ca pe roate, cum vreau ca mandra sa fie fericita in adevaratul sens al cuvantului, ca R. sa nu se mai desparta niciodata de A., ca el sa se intoarca pentru R. de acolo de departe, ca vecina de vizavi sa fie sanatoasa pana la sfarsitul zilelor, nu sa se chinuie in halul asta, ca toti cei pe care i-am pierdut sa fie fericiti acolo in cer si cate si mai cate. Si iata ca am vorbit.
Si ieri am primit o coronita din brad, cel mai frumos cadou…

18 responses

  1. Si bang, zise Krossfire aruncand cu furie inapoi pestisorul : ”Pe cine faci tu bah blogger ?”

    decembrie 16, 2007 la 8:55 pm

  2. Frumoase dorinte 🙂

    decembrie 17, 2007 la 1:26 pm

  3. Eu voiam un bradut din ala mic in ghiveci…dar n-am mai gasit. Era foarte ”metal”.

    decembrie 17, 2007 la 2:28 pm

  4. @anaayana: Cred ca toata lumea isi doreste sa fie iubita… si tot ce e mai bun pentru toti cei dragi si nu numai.

    @krossfire: Se gasesc la Moghioros 😀

    decembrie 17, 2007 la 9:23 pm

  5. raluca

    toti ar trebui sa invatam sa ne bucuram de lucrurile marunte. foarte bine ca iti doresti ceva si il transformi in realitate! o sa ai pe acel cineva, fii sigura de asta. ai toate calitatile pe care si le-ar dori un barbat la o femeie. btw…si alex e de acord cu mine..la fizic ma refer, ca in rest nu te cunoaste. saru’mana pentru cuvintele frumoase de mai sus. conteaza foarte mult pentru mine, la modul cel mai serios!

    decembrie 17, 2007 la 9:41 pm

  6. @raluca: multumesc pentru incurajari! si voi contati mult pentru mine!

    decembrie 17, 2007 la 10:32 pm

  7. As subscrie si eu la comentariul Ralucai dar imi e ca zici ca sunt porc asa ca ma limitez la trasaturile intelectuale\comportamentale pentru ca primeste o recenzie foarte pozitiva.

    E lucru stiut ca primul lucru pe care-l observa barbatii la o fata este mintea…de-aia se uite la sani, ca sa-si ia un punct de reper si sa vada unde-i capul, adica acel superb container al mintii.

    decembrie 17, 2007 la 10:37 pm

  8. spontaneitatea ne distruge. pe rand. dorintele sunt doar o forma de superficiatiltate. ma regasesc in povestea cu R. si A. chiar asa , cat a trecut timpul nu mi-am imaginat ca e mai un cuplu cu initialele astea. si se intampla..

    decembrie 18, 2007 la 11:29 am

  9. Daca nu as sti exact cum te simti probabil ca nu mi-ar fi asa greu sa te imbarbatez.Dar eu sunt otpimista si vad ca si tu esti si stiu ca o sa ai parte de acel EL care sa te faca sa te simti cea mai frumoasa, speciala iubita femeie din lume. Eu iti doresc din suflet sa se inatmple.Multumesc pentru gandurile bune…Sunt foarte pretioase pentru mine.

    decembrie 18, 2007 la 1:07 pm

  10. de ce esti silentioasa? ai scris ceva bun. merita mai multe laude. de aceea eu propun , aplauze.

    decembrie 19, 2007 la 9:38 am

  11. @rasarit: Din pacate nu cred ca exista cineva care sa nu se regaseasca in povestea R si A. As fi putut spune la fel de bine X si Y. Si imi pare rau pentru fiecare dintre noi, pentru ca intamplarile astea isi pun amprenta pe sufletul nostru si nu mai suntem niciodata ce am fost candva…daca ar merge totul ca pe roate, ce bine ar fi…

    decembrie 19, 2007 la 1:52 pm

  12. ok. ai dreptate numai jumatate. exista renasteri pe pamantul asta si chiar reinvieri. povestea cu A si R nu e contemporana. speram sa nu fie…

    decembrie 19, 2007 la 3:26 pm

  13. hm..da, ultimele dorinte parca au fost cele mai frumoase, pentru ca iti doreai bine pentru altii… si oricum, nu vrei multe, dar stim cum e atunci cand ne multumim si cu mai putin. cineva tot va aprecia adevrata ta valoare, i just know that 😀 si „mandra” cine e? 😛

    decembrie 19, 2007 la 9:51 pm

  14. @alex: Cin’ sa fie? Cin’ sa fie? 😀 Ah si by the way, in locul tau as fi citit selectiv post-ul asta 🙂

    decembrie 19, 2007 la 10:13 pm

  15. andrei

    sunt tentat sa ma „bag” si aici, dar mi se pare totusi prea personal, doar pentru prieteni. Se pare ca am avut un pic de dreptate in unele privinte.

    decembrie 21, 2007 la 10:10 pm

  16. andrei

    Cum se ureaza dupa Craciun? Tot Craciun Fericit? Am asteptat cu nerabdare sa treaca Craciunul pentru a afla daca Pestisorul sau Mosul, TI L-A adus?

    decembrie 27, 2007 la 3:19 pm

  17. sunt sigur ca nu o sa ai nevoie de ajutorul pestisorului pentru a-ti indeplini dorintele…trebuie sa fi doar tu si ii vei da clasa pestisorului…

    ianuarie 13, 2008 la 10:00 pm

  18. @Radu: Asta am facut in seara asta 😀 i-am dat clasa… iti pove 😀 pooop

    ianuarie 13, 2008 la 10:46 pm

Lasă un comentariu