La cald sau rece dupa cum a zis Moga

Pentru mine piesa castigatoare ramane tot Shine a celor de la Biondo. Si cred ca pentru majoritatea. Daca juriul nu ar fi votat dupa criterii politice, Biondo ne-ar fi reprezentat la Belgrad. Dar cand cineva a fost sincer si a acordat 7 puncte piesei care a castigat, a fost numit „un cretin nenorocit” de altcineva din juriu.
Insist sa va uitati maine, luni, la ora 17.40 pe TVR1 la emisiunea „Ne vedem la TVR”. Vom demonstra ca piesa castigatoare e plagiata si vom dezbate pe marginea concursului de aseara.
Am avut onoarea sa ii cunosc pe cei de la Biondo si pe langa faptul ca au niste voci extraordinare sunt si niste oameni de nota 20…ba chiar am primit pupici dupa concurs 😀 Si o carte de vizita…

6 responses

  1. Sunt ferm convins ca Nico a castigat deoarece a facut o declaratie in cadrul emisiunii HappyHour, cum ca daca nici anul acesta nu va reprezenta Romania la Eurovision, de anul viitor se duce sa participe pt. alta tara.
    Rusine!

    februarie 24, 2008 la 5:12 pm

  2. dorinspoaller

    Suntem romani deci ne meritam soarta

    februarie 25, 2008 la 12:57 am

  3. dorinspoaller

    te-am vazut ieri la tvr 😀 te-as lauda in privat , pe mess , dar nu am id-ul tau , iar aici nu vreau fiindca vede toata lumea :)) . Alexandra vad ca nu vrea sa mai vb cu mine :(( 😀

    februarie 26, 2008 la 1:48 am

  4. Alex nu are net de joi 😦 Chiar am vrut sa dau un comunicat din partea ei 🙂 dar nu am mai intrat nici eu. A fost nebunie de la Eurovision incoace. Poti sa iei id-ul de la ea, nu il dau aici 😀

    februarie 26, 2008 la 9:32 am

  5. ntz ntz ntz

    februarie 26, 2008 la 9:03 pm

  6. dorinspoaller

    ce ping-pong frumos jucati :))

    februarie 27, 2008 la 12:00 am

Lasă un comentariu