Ce-ar fi…

…Daca o perioada nu as mai asculta muzica?
Daca nu as mai merge la munca?
Daca nu as mai merge la scoala?
Daca nu as mai gandi atata?
Daca nu m-as mai gandi la el?
Daca nu as mai scrie?
Daca nu l-as mai dori?
Daca nu as mai intra pe mess?
Daca nu l-as mai astepta?
Daca nu m-as mai uita pe fereastra?
Daca nu as mai dansa?
Daca nu as mai canta?
Daca nu as mai iesi din casa?
Daca nu m-as mai trezi dimineata?
Daca nu as mai fi dependenta de atatea lucruri?
Daca nu as mai vorbi cu nimeni?
Daca nu as mai fi eu, atat de complexa (dar si atat de simpla uneori), atat de controversata (dar si de banala), atat de desteapta (dar si naiva), cu atatea sperante (dar vrand nimic,) iubind atat de mult viata (dar fiind scarbita de tot ce implica ea), stiind atat de bine sa iubesc (dar stiind mult mai bine cum sa urasc), atat de independenta (dar mult prea dependenta), atat de sihastra (dar dorind iubire), atat de sigura pe sine (dar mult prea complexata), atat de artista (dar un antitalent total), atat de sociabila (dar urand din tot sufletul ipocrizia de care dau dovada uneori), atat de rigida (dar modelabila), atat de hotarata (dar nehotarata in tot ce gandesc). Atatea anotimpuri intr-o zi…intr-o secunda.


(via Iulian)

8 responses

  1. Ar fi ok, dar n-ai mai fi tu.

    martie 23, 2008 la 10:13 pm

  2. STII TU CINE SUNT

    AR FI CEVA !!!!!!!!!!!!!!!!

    martie 24, 2008 la 11:40 am

  3. Ar fi pe naiba. Ia ce-i cu atitudinea asta? Sa vad ceva miscare in front, nu stam aici ca poate ne pica ceva bun de sus… 😀

    martie 24, 2008 la 9:38 pm

  4. andrei

    asta numesc eu prieten sau ma rog in cazul de fatza, PRIETENA…

    martie 24, 2008 la 11:29 pm

  5. dorinspoaller

    Sa imi fie iertata comparatia , dar care ar fi atunci diferenta dintre tine si un animal ? Astea toate ne definesc , bune sau rele . Parerea mea . 🙂

    martie 27, 2008 la 1:20 am

  6. dorinspoaller

    Si scoate-ti-l bah din cap . Fuck it , you`re a strong , confident woman 😀

    martie 27, 2008 la 1:35 am

  7. Bine ai revenit!

    martie 27, 2008 la 9:57 pm

  8. Ai fi….ca si cand nu ai fi 😛
    As vrea sa te adaug in blogroll,pt ca imi place ce scrii.

    august 28, 2008 la 1:51 pm

Lasă un comentariu