Trebuia sa fiu barbat

Azi eram pe terasa la Festival ’39. Colegele mele citeau cu spor din Cosmopolitan si alte prostii iar eu…eu citeam cu spor Gazeta Sporturilor. Si bine ma simteam…plus ca mai comentam cu doi dintre cei doi baieti din grupa meciurile precedente, accidentarile, bugetele s.a.m.d. In seara asta cica era girls night…partial…ne-am comandat pizza, apoi fetele au mai vorbit pe mess, au citit partea a doua din revistele alea si s-au minunat de noile aparitii in materie de parfumuri, farduri, haine etc. Eu? Eu in stilul caracteristic urlam la televizor… evident ma uitam la meci… lipsea berica (nu imi place, de aia), in rest limbajul era la locul lui.

Meciul? Pai pot spune ca sunt o suportera semi-fericita, nu pentru scorul de 0 – 1, ci pentru faptul ca Steaua a fost mult peste asteptari…sau Arsenal mult sub. Cert e ca pana la primul si singurul gol, Steaua a avut suflu, a avut jucatori prezenti, a avut si prezenta de spirit, si ocazii, si portar… Minutul 90′ i-a prins insa demoralizati, apatici sau, cum le place lor sa zica „dupa primul gol am cedat psihic”… Psihic, nepsihic, e inadmisibil ca o echipa din Champions League sa isi schimbe comportamentul in cateva fractiuni de secunda. Dar deh, astia suntem, nu ne mai invatam minte si nu ne dam seama ca in fotbal orice e posibil. Cu atat mai mult la nivelul asta.
Mai multe nu am ce zice…asteptam returul, asteptam Sevilla, asteptam o schimbare radicala de atitudine, in cel mai scurt timp posibil, din partea echipei noastre.

12 responses

  1. alexis48

    am dat peste o fata microbista! nu pot sa cred! e ca si cum as fi gasit gheata in sahara! nah lasa mah ca sevilla s-au dus pe copca… in rest,multa bafta!

    octombrie 2, 2007 la 11:12 pm

  2. @alexis: m-ai speriat ce rapid ai fost 😀 multa bafta si tie!

    octombrie 2, 2007 la 11:34 pm

  3. dorinlazar

    chiar că. Doar să nu faci operaţie de schimbare 😛 Ar fi păcat. 😛

    octombrie 3, 2007 la 9:07 pm

  4. @dorin: eh, chiar atat de departe nu as merge… 😀

    octombrie 3, 2007 la 10:27 pm

  5. Sunny

    Hmm….haide tu, nu aveam cu ce sa te incurajam ca eu una nu ma pricep destul la fotbal 😀 dar sa stii ca am fost pe faza la „golu” ala. si pt o fata da te pricepi ! sa-mi explici si mie cum sta treaba cu fotbalul sa nu ma mai uit degeaba la meciuri. si apropo, macar pizza a fost buna 😛

    octombrie 3, 2007 la 11:05 pm

  6. @Sunny: pacat ca i-am dat aluia cu 10 lei in plus… 😀

    octombrie 4, 2007 la 8:13 am

  7. hai rapid 🙂
    pana nu pleaca gigi de la steaua, sau pana cand nu ajunge el presedinte eu nu tin cu tiganii aia manelisti!
    e vorba de atitudine, ca si asa fotbalistii sunt ca nishte puscariasi, o data intrati nu mai ies decat daca numai fac bani(pentru buzunarele altora nu ale lor)!

    octombrie 4, 2007 la 8:21 am

  8. apropo…l-am cunoscut pe becali ieri 😀

    octombrie 4, 2007 la 2:04 pm

  9. alexis48

    🙂 becali,ei? si cum e machidonu face 2 face? ti-a propus vreo tranzactie de oi? 😀 by the way..sunt fetitza 🙂 see the pink teddybear

    octombrie 4, 2007 la 7:45 pm

  10. Care ai dat? Eu am dat in pi…. „lui” :)) adik toate! fir-ar al dra… Stai ca se lasa cu limbaj de fotbal. Data viitoare ma bag si eu, dar tot la steaua… Apropo, aruncam si cutiile de la pizza maine :))

    octombrie 4, 2007 la 10:29 pm

  11. @alexis: scuze…ma gandeam eu ca esti fata, dar din comment tindeam sa cred ca esti vreun mascul feroce 😛

    @alex: am aruncat cutiile cand nu erai atenta 😛 si NU INJURA LA MINE PE BLOG! 😀

    octombrie 4, 2007 la 10:52 pm

  12. irina

    daps, opinia mea? decat sa citesti cosmo, mai bine esti barbat.

    octombrie 24, 2007 la 11:07 pm

Lasă un comentariu