The world I think I live in

Cate un videoclip cu unii dintre artistii cu care am dat mana si am schimbat doua vorbe saptamana asta:

Dan Teodorescu: Am intrebat pe cineva daca pot sa il iau acasa si mi-a zis ca el merge cu toate acasa, dar nu mi-am schimbat parerea…

Felicia Filip careia nu m-am putut abtine sa nu ii spun sa ii transmita sotului ei toate cele bune si sa mai reziste 100 de ani la conducerea Operei Brasov. Mi-a strans mana si mi-a zis ca ma asteapta pe 20 acolo…

Mihai Traistariu – era pierdut in spatiu si tragea cu urechea la barfele noastre.

Margareta Paslaru – a plecat cu desfasuratorul meu.

Marius Teicu – are „o artroza oribila”. I-am zis ca daca il consoleaza cu ceva si pe mine ma dor genunchii si eu am 20 de ani…a zis ca nu…

Mirabela Dauer – imi vine pana la genunchi…

Adrian Daminescu – e cat un munte.

Marcel Pavel – nu are notiunea timpului.

Mihai Alexandru – se pare ca nu isi poate disocia imaginea de a Nicolei…ma rog, sau ea de a lui…

Alina Sorescu – 1,50 pe tocuri.

Andra – nu mai poate fara tati…nici sa semneze un contract macar…dar e ok!

Si Zoltan Andras, care mi-a readus oarecum increderea in mine… acele lucruri marunte conteaza pentru mine cel mai mult…

Atat.

Ah, ar mai fi don’soara (last and least):

2 responses

  1. A scris Ioana un posssst !

    Uite cum iti faci tu relatii. Sa vezi ce invidiosi o sa fie cand o sa iesim cu trupa la inaintare 😉

    decembrie 14, 2007 la 7:50 pm

  2. Vezi ca Zavoranca nu e domnisoara 😛

    decembrie 14, 2007 la 7:52 pm

Lasă un comentariu