Azi e Boboteaza, valeu nu ma-njurati!

Azi e Boboteaza. Ce am facut eu? M-am trezit frumos la sapte dimineata, la noua eram deja pe peron, infofolita ca un bebe, asteptam Rapidul de Bucuresti. Trenul a venit cu intarziere, bineinteles. M-am urcat si am inceput sa imi caut locul. Si am cautat… si am cautat pana m-am prins ca locul meu e undeva in partea cealalta a vagonului la etajul doi (da, sunt vagoane supraetajate la Rapid). Buuun. Gogule, avem o problema insa: valiza mea cantareste aproximativ 1.267.384.923 de tone, sunt singura si pana la doi sunt scari.
Imi las valiza jos, ma urc pe prima treapta si incerc sa o ridic. Nimic. Parca e lipita in podea. Cobor treapta, imi trag manusile mai bine si incerc sa o imping. Nimic. Ma enervez, ma urc pe a doua treapta si traaaag si trag pana nu mai am aer. Victorie! Am miscat valiza.
Vreo 15 minute am tot ridicat de valiza pana am ajuns la locul meu. (Acum stiu de ce avea asa o mutra sictirita Cleopatra Stratan in videoclipul cu valiza rosie.)
En fin. Tgdam tgdam…tgdam tgdam…Predeal, Sinaia, Ploiesti Vest. Dupa vreo trei ore jumatate ajunge si Rapidul in Bucuresti. Gogule, problem again! Tre sa cobor scarile.
De data asta m-a ajutat tipa care a stat langa mine si care, am constatat dupa jumatate de drum, a terminat acelasi liceu cu mine acum vreo sase ani si face facultate in Germania.
In gara m-am intalnit cu o fosta colega de generala, am schimbat trei vorbe, apoi m-am dus la iesirea din Grivita pentru ca trebuia sa ma astepte cineva acolo. Pacat ca nu era. L-am sunat si m-a rugat sa traversez strada si sa ma duc in nu stiu ce statie. Bine domnu’ Gabi…ideea era sa ma iei din fata garii pentru ca AM BAGAJ GREU! Crezi ca-mi place sa traversez strada cu trollerul prin nameti? In fine, am facut-o si pe asta.
Am ajuns acasa in sfarsit, am despachetat ce era de despachetat si am vrut sa bag ceva in congelator. Mi-a venit insa geniala idee sa dezghet mai intai frigiderul.
Apoi m-am apucat sa fac ordine intr-un dulap. Am gasit acolo cam tot ce nu banuiti. Mai aveam putin si descopeream si aici sfantul Graal. Numai ca pe ala l-am gasit in dulapul matusii mamei acum vreo luna, dulap in care, aseara, l-am gasit si pe prietenul meu Ferdinand I. Mama stie de ce 😀
Apoi am dat cu aspiratorul, am sters praful, am sters pe jos, am facut curat in baie si acum voi baga o masina la spalat, apoi plec pana in Cora la cumparaturi.
Nu ma injurati va rog, stiu ca e duminica, e sarbatoare, dar cand sa fac treaba?!?

Un răspuns

  1. andrei

    intre multii de La Multi Ani pe care i-ai indurat astazi, permite-mi si mie unul mic.
    La Multi Ani, Ioana.

    ianuarie 7, 2008 la 8:59 pm

Lasă un comentariu