Sarmalele reci, antidot pentru orice suparare!

Eu una nu am mai fost la vreun concert care sa dureze mai mult de o ora jumatate pe trupa. Tocmai din acest motiv am fost super impresionata aseara. De asta si din cauza lui.
Show-ul a inceput pe la ora 23. Eu eram deja de la 9 acolo, sa fiu sigura ca prind loc :D.
Au ajuns pe rand in Laptarie. Intai Emil, apoi Vladi, apoi Horvath, Gabi si, intr-un final, a sosit si Zoli. Ce a urmat sunt convinsa ca i-ar placea oricui. Chiar si prietenii mei, care au fost adusi acolo mai mult sau mai putin cu forta, au fost super incantati la sfarsit.
Eu m-am postat in fata scenei, bineinteles, sa vaz bine bine 😀 Si au inceput sa cante…si sa cante…si sa cante. Si au tot cantat vreme de vreo ora jumatate si apoi au luat o pauza. Ocazie pentru mine sa schimb cinci vorbe cu Zoli si sa aflu niste lucruri pe care nu le stiam despre cativa oameni. Apoi s-au urcat din nou pe scena si au cantat pana pe la 3 dimineata!!! Deci fara pauza, baietii au cantat trei ore jumatate…si cat de repede a trecut timpul!
Trenul tau, Prostia la putere, Tara te vrea prost, Maniak, La televizor, Telefonul, Blonda din blocul meu, Violeta (cu ocazia asta am vazut-o si eu pe Violeta care duce galeata la gunoi 😀 ), Ana are mere, Bluesul baiatului sarac, Daca n-ai fi tu, La preoteasa, Rapirea din serai, N-ai nimic pe sub tricou, Cantece si descantece, Ea studiaza Tantra, Gasca de la bloc, Adrian Basescu, Aurolac si cate si mai cate…si bineinteles pentru bis (baieti destepti), au pastrat Sprit de vara… la trei dimineata lumea dansa de mama focului in jurul scenei…
Concluzia: Sarmalele reci, antidot pentru orice suparare!
Cred ca sunt cea mai norocoasa persoana de pe lumea asta! Cel putin asa ma simt azi. Maine nu bag mana in foc.
Ah, si l-am cunoscut pe Dani Mocanu , cu care nu m-am inteles prea bine, pentru ca eu eram super euforica si nu puteam sa imi dezlipesc ochii de pe scena si muzica era mult prea tare ca sa inteleg tot ce zicea…Sorry!

9 responses

  1. Corectie: Vladi a sosit ultimul. 😀

    februarie 3, 2008 la 7:38 pm

  2. imi pare rau..ca m-ai sters de la blogroll. eram onorat sa fiu aici:)

    februarie 3, 2008 la 10:00 pm

  3. cum te-am sters? eu nu am sters pe nimeni…te-am avut in blogroll?

    februarie 3, 2008 la 10:33 pm

  4. Trupe romanesti la care concertul sa dureze mai mult de o ora jumatate..cred ca la asta te refereai 😛

    februarie 4, 2008 la 9:40 pm

  5. dorinspoaller

    si mie imi pare rau ca m-ai sters din blogroll . ca sa vezi ca mie imi place blogul tau , eu nu te sterg din blogrollul meu :))

    februarie 5, 2008 la 11:19 pm

  6. Asa cum te-am sters, ai si rasarit 😀

    februarie 5, 2008 la 11:26 pm

  7. cred ca mi-e mai foame decat prevede leagea…m-am gandit la mancare cand am citit titlul…intr-adevar, baietii sunt tari in domeniu, doar ca nu se adreseaza tuturora. sarmalele reci mi se pare un band „pentru cunoscatori”…parerea mea….

    februarie 8, 2008 la 11:16 pm

  8. rhorvath

     CEUSESCU,BASESCU SI INVERS.  

     Revenirea studentilor palestinieni in Romania la invitatia presedintelui   Basescu, certifica aderarea tarii la sfera de influenta a lumii arabe.  Ea va duce la creierea unor noi celule AL QUEDA si intarirea organizatiile teroriste din Romania
       Pentru ca primele atacuri asupra Vestului sunt asteptate in curand ,nu ramane decat revocarea invitatiei. Acest lucru este ateptat sa se intample prin colaborarea serviciului romanesc ,cu cele aliate. Nu ramane decat repetarea unui scenariu cunoscut si executat cu succes in 1989.(Singura diferenta este ca de data aceasta rusii sunt inlocuiti cu israelielienii.)                                 
    Merita sa amintesc cateva din activitatile tipice ale „studentilor” care primesc sprijin material si logistic in Romania:                       
    • 1984 – Ahmad Mohammed Ali Al-Hersh, student palestinian cu cetatenie iordaniana, l-a impuscat mortal pe diplomatul iordanian Azmi Al-Mufti. Al-Hersh era membru al Organizatiei Abu Nidal (OAN), iar arma si munitia ii fusesera furnizate de Mustafa Said Hasan Al-Khardali, un alt membru OAN.
    • 1985 – o masina-capcana a explodat la Universitatea Politehnica Bucuresti, in cartierul Grozavesti, provocind moartea a doi ofiteri USLA. Atentatul a fost revendicat de organizatia Fratii Musulmani si a implicat patru membri ai acesteia: irakienii Hassan Adil Al-Ali si Tarek Awad, sirianul Haytham Rahmeh, poreclit “Doctorul”, si iordanianul Ibrahim Ali Ahmad Dawood.
    •• 1996 – Ali Safwan Mohsen,student, membru Hezbollah, a fost depistat in Romania de ofiterii BA. Acesta a facut parte din grupul de comando implicat in deturnarea avionului TWA care lega Atena de Roma, in 1995.
    • 1998 – o bomba artizanala a fost descoperita sub Podul Izvor din Bucuresti, cu putin timp inainte de Ziua Nationala. Atentatul nu a fost revendicat.
    • 2000 – o bomba artizanala a fost descoperita la Craiova, in WC-ul unui vagon CFR. Aceasta a fost dezamorsata cu 15 minute inainte de momentul exploziei. Este primul atentat cu bomba din istoria CFR.Sunt banuiti studenti arabi.
    Aparitia unei unei coloane arabe intr-o regiune plina de instabilitate a Marii Negre este inacceptabila.                                           
    Doctrina americana este clara.Cei care se aliaza sau sponsoreaza terorismul sunt terroristi. Vizita in Siria la doua zile inainte de atacul american asupra bazelor de terosti,arata cu cine se aliaza Basescu. Indiferenta fata de profanarea mormintelor evreiesti, a aratat lumii civilizate….. cine este Basescu. Sponsorizarea unei expozitii, Al Queda la ICR ,New York realizata de un student arab Omar Marvan Abaki arata….. pana unde poate ajunge presedintele. Desecrarea unor menore, simbol sacru al credintei evreiesti ,avind la colt de strada Anti Defamation League (la zece saptamani de la inchidederea oficiala), intr-un oras cu trei milioane de evrei ,descopera insa un extremist periculos,departe de normele lumii civilizate. Atragand animozitatea occidentului,din ce in ce mai izolat, acestuia nu-i ramane decat sa se pregateasca pentru  vizita (nu de mult confirmata) in Iran. Concidenta face ca aceasta sa fie si ultima vizita oficiala, a lui Nicolae Ceausescu. Sa-i uram deci drum bun.
    Robert Horvath  New York

    noiembrie 7, 2008 la 1:31 pm

Lasă un comentariu