Frustrari

Stateam azi in fata unei cafele la bar si cugetam.
Nu stiu la altii cum e, dar in Televiziunea Romana toata lumea se plange. De la chelnerita de la bar, la femeia de la automatul de cafea, la femeile de serviciu, la portari, machieuze, operatori, redactori, producatori, directori, sefi, monteuri, regizori etc etc.
Azi dimineata se asezase la masa de langa un moderator de la o emisiune matinala. Si se plangea ca nu mai poate de atata munca, ca banii sunt putini, ca nu merita, ca isi mananca nervii etc.
In dreapta mea se vorbea despre cum a murit nu stiu cine recent din cauza televiziunii.
In birou… aceleasi discutii interminabile despre cum te imbolnavesti din cauza programului, cum se moare pe capete, despre ce animale bantuie prin televiziune etc.
Ok, de acord. Nici eu nu ma simt prea bine cand nu am timp efectiv sa mananc, ma plang si eu de picioare uneori (ok, in fiecare zi), nici mie nu imi convine ca e totul atat de dezorganizat, dar nu m-as vedea facand altceva. Si ideea, dupa cum remarc, imi este impartasita de toata institutia. Toti se plang, nimeni nu pleaca.
Nimeni nu are timp, dar barul e vesnic plin. Nimeni nu are bani, dar se beau tone de cafele pe zi…si se mai lasa si bacsis uneori.
Pana la urma de ce ne plangem daca nu facem nimic in privinta asta. Nu iti convine ceva? Pleaca. E simplu! E foarte probabil ca la orice alt job sa iei mai multi bani decat in TVR. Deci?
Nu pleci pentru ca iti place ce faci? Atunci taci si-nghite!

5 responses

  1. Lasa tu ca mai mult decat noi nu cred ca se plange nimeni; oricum, noi o facem de amorul artei, nu ca ar fi chiar atat de dramatic. Si ce daca nu luam prea multi bani? Buni si aia! Sa zica mersi ceilalti ca nu muncesc pe nasturi, sau pe buline, ca atunci era mai greu :))

    aprilie 17, 2008 la 10:32 pm

  2. Darie

    Hello! Scuze ca las comentariul asta la intamplare – nu gasesc un loc potrivit. Vroiam sa-ti zic La multi ani! 🙂

    aprilie 19, 2008 la 7:34 pm

  3. Vai nu pot sa cred!!! Multumesc!!! La fel. Tu erai pe 14, nu? ;))

    aprilie 20, 2008 la 1:02 am

  4. dorinspoaller

    Niciodata nu voi intelege TVR-ul…E singurul canal care suge de la 3 tzatze simultan (sa imi fie iertata expresia) :1)abonati 2)publicitate 3)guvern … Si tot se plang aia de salarii mici ???
    Cat despre La Multi Ani ti-am lasat pe mess si nu ai reactionat nici cum 🙂 . Sa fie programul incarcat ? :))

    aprilie 20, 2008 la 2:22 pm

  5. @Dorin: Am avut ceva probleme cu messu zilele astea, nu stiu ce are… Mersi frumos!

    aprilie 20, 2008 la 4:49 pm

Lasă un comentariu