Acolo

As vrea sa ma intind pe harta, sa las Dunarea sa curga peste mana stanga si Prutul peste mana dreapta. Sa stau cu capul in mare si cu ceafa pe nisip. Sa ma gadile masinile pe spate si avioanele sa se loveasca de sanii mei.

Peste noua ore voi fi in tren catre casa. Maine seara poate se va intampla ceva frumos. Poate. Numai sa nu ploua! Ca atunci nu ma mai pot intinde pe o banca la Motoare.

Peste 31 de ore o sa fiu in tren catre mare. Imi doresc atat de mult sa ajung la mare. Anul trecut am stat o saptamana de 1 mai. Nu am apucat sa fac baie. Am zis ca revin in august si n-am mai putut… m-au casapit! O ora va fi numai a mea. Atata cer. O ora singura pe plaja. Eu si marea. Nu ma sunati, nu vorbiti cu mine, nu incercati sa ma faceti sa rad. Nu veti reusi! O ora voi fi altundeva…visand la libertate, vant, pescarusi, iubire adevarata, biblioteci pline de carti cu coperti de culoarea untului, portative cu note perfecte, patinatori ce plutesc pe gheata, dansatori fara perechi.
Daca nu ma mai trezesc, va rog din suflet….nu ma treziti!

3 responses

  1. Sper sa nu te duca viroza mea si la mare ca tare prost m-as simti.

    aprilie 30, 2008 la 10:20 pm

  2. stiitucine

    Intinde mana aia mai tare … poate ajungi la Viena !

    mai 3, 2008 la 6:33 pm

  3. La Viena ajunge(m) la vara :)) Acum ne-am multumit cu teritoriul autohton 😛

    mai 4, 2008 la 2:06 pm

Lasă un comentariu